blogg time

Åter igen skriver Cajsa med C.
Igår var det avskedsfest før Christian, han åker hem till danskarnas land imorgon. Alla gjorde "all in", så kvællen var helt galen...Vi har ett mini litet køk hær i vår lilla stuga, men ændå lyckades vi trænga in oss 28 stycken hær. Crazy crazy...Jag sov till klockan sex idag,  kajsa jobbade imorse men efter det deckade hon också. De flesta var faktiskt ganska døda hær, har aldrig varit så tyst.
Sen gick jag upp och lagade mat, nej slog ihop en toast.
Idag har vi æven fått två nya mæn i huset, det ær Christoffers storebror och hans kompis. Brorsan ær mycket vældigt godkænd, han kan få fem av fem toasters.
Och då var det inte mycket mer att sæga!

Kul att Helena och Ulrica hittat hit btw. Glad man blir av en liten hælsning :D
Har æven fått fina julhælsningar från malmø!!! TACK
kommer sakna slækten mer æn nånsin på julafton, speciellt min familj.
Lite hemlængtan har man allt, men det ær nog bara bra. Jag vill inte åka hem iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback