HALLÅ people

Jaha ja, imorse var vi uppe med tuppen. Trøtt men ovanligt glada gick vi till mitt jobb at lilos place. Vi har faktiskt jobbat hela dagen. nej bara på morgonen. Sen lekte vi med Donka før vi ville inte åka hem till Pettnue, det ær så tråkigt hær. Men efter att vi skottat ænnu en gång blev vi tvugna att åka hem. Lilo kørde oss, vi skulle stæda hær eftersom det kom en ny tjej hit idag. Tysktalande, ytterst lite engelska. Tur att Sigurd kan snacka tysk, annars hade hon nog kænt sig aningen utanfør.
MEN....Idag har jag och kajsa stædat vårt rum, bæddat nytt. Jag har æven tagit mig en dusch och kænner mig ypperligt fræsch.
Vi har lagat mat, det blev flæskfilé och potatis (inspirerad av mormor siv) då blir det alltid gott!
Ikvæll har vi planer på att tvinga alla danskar (och nu førtiden æven en tysktalande ungerska) att kolla på IDOL-finalen. Vi ska hejja på Calle hade vi tænkt. Så hoppas vi hittar fyran.

Sedan kan jag æven sæga att Kajsa mår lite bættre idag. Sjælv har jag blivit tjock upptæckte jag idag. Men, jag har heller inte børjatåka skidor æn. Sæsongen ska sluta med magrutor och benmuskler som en Magnus Samuelsson. Tålamod.

Nu pumpas det Aqua i høgtalarna och snart får vi potatisar i huvudet, så tyværr måste jag avsluta och go sjælvførsvars strategi i akt.

over and out.

Kommentarer
Postat av: A

OFTA ni kommer vara vältränade efter anton ;) ni kommer vara som små tjockakorvar när ni anländer tillbaka till sverige and you know it! xD INGEN ÖVERLEVER ANTON UTAN ÖVERVIKT!

2009-12-12 @ 13:19:06
Postat av: Cassandra

Hej!

Hoppas ni har det riktigt jävla bra där nere! Snart kommer vi också :)



Kajsa, vill du fortfarande att jag tar med mig OC 1&2?



<3

2009-12-13 @ 17:06:09
URL: http://cassandraevald.blogg.se/
Postat av: märta

men vänta nu? hur många ggr har ni varit i bergen igentligen högst 2 med skidor på? är anledningen snöbrist eller?



jag ser fram emot nyår!!! jippi

puss på er.

2009-12-14 @ 17:05:15
Postat av: marica

Nu var det längesedan ni skrev...vi har vant oss vid att få tät rapport så nu är vi nyfikna!!!Antar att det är positivt att ni inte skriver ftf...?



puss

Mammmamica

2009-12-15 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback