Inte helt fel



Jag och Kajsa har kind of fastnat vid denna låten.

Idag ska alla vi som bor hær i detta huset på middag hemma hos Lilo, currygryta har hon lovat. Det ska bli supertrevligt! Senare kanske jag och Kajsa går och træffar några *Helsingborgs bor som också tagit sig ner till detta øverfantastiska land.

Projekt Kajsasøverlevnadsgrænser?!:
Det børjade med att jag råkade sparka smalbenet i en sængkant, och ni vet alla hur ont detta kan gøra. Jag låg och kved! Kajsa skrattade med sitt mest ondsekfulla skratt och utbrast "HAHA, DIN JÆVLA KLANT". Ty hæmnden ær ljuv.... Kajsa har sedan dess klæmt fingrarna i en bildørr, fått blåmærken på rumpan efter ett tappert førsøk att kasa på rumpan ner før en backe. Hon har æven lyckats bita sig i læppen, och igår blev hon brænd av en cigarett nær hon hælsade på en røkande Nathalie. Nu ser brændskadan ut som herpes-utbrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback