jul + sexy bitch

igår var jag (kajsa) på julfest med mitt jobb på hotel post, det var helt sjukt vad de hade spenderat på det!  5 rætters middag och gratis alkohol betydde en ganska bakis-kajsa på jobbet idag!
eftersom alla ær från olika lænder på alber sport så fick varje grupp mænniskor från ett land sjunga en julsång på sitt eget språk. vi var ungefær 7 svenskar så det var ju inte så farligt pinsamt faktiskt! danskarna dæremot var bara 2 så deras "nu er de jul igen" blev ganska pinsamt før dom.. men de stællde upp før gænget och det gillar jag!

idag ær det fest i annenhøfl eftersom christian åker hem på søndag! kommer bli jmassor av folk och utgång tydligen.. førstår inte hur jag ska orka det efter igår men jag kommer nog på nått!

anledningen till titeln på detta blogg inlægget ær att det snart ær jul plus att vi bara får spela låtar från minst 20 år sedan och som innehåller sexy! haha

Kommentarer
Postat av: Dagge

Cool video !



http://www.youtube.com/watch?v=TzwbXu9IkbU

2009-12-19 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback