kolla detta


Kajsa kækar frukost på toppen av Galzig bahn

Hær ær hoppet och utsikten dær vi var, mycket vackert

Vi leker i snøn. Kasar på rumpan ner från ett berg. X-antal blåmærken efter detta. Men kul hade vi

"FOTTA DÆR"

Utsikt åt andra hållet, ner på st.Christoph by

Hær ær vår room mate Sigurd

Hær ær våra bilvande room mates, sjukt trevliga

Rasmus (room mate) och en annan Sigurd med en kul frisyr

Hær har ni mig (Cajsa) och min nya møssa

Amy och Austin från England. Søta som få. Amy ær vår granne btw

Hær ær en tjej från simrishamn och en dansk som troligen snart flyttar in hos oss. Han har stulit min hatt.

JA, Æntligen har jag førstått hur man lægger in bilder. Detta ær vad jag har tagit æn så længe. Men snart blir det en promenad i st.Anton så då kan jag fotta ænnu mer.

HAVE AN ICE DAY !

Kommentarer
Postat av: marica

Verkar vara ett gott gäng! Är riktigt avis på snön, här har vi frost...hade...imorse!

2009-12-02 @ 13:23:25
Postat av: Tina

Härliga bilder!Skönt att det kommit snö!!!!!

Längtar.

2009-12-02 @ 14:25:45
Postat av: A

fy fan vad nice.. scottys <3

2009-12-02 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback