"lite så vi jobbar, ditt mæhæ"

Goder morgon kæra læsare!

Jag vaknade med tuppfan idag, eftersom jag sov så længe igår så hade jag lite jobbigt med sømnen inatt. Vaknade en timme innan klockan skulle ringa och kunde inte somna om. snoozade i en halvtimme och gick sedan upp, utan att alarmet hade alarmat.
Klockan sju slår kyrkklockan  i Pettneu, jævlar vad  glad jag ær att man inte bor vid kyrkan.
Hursomhelst, hær sitter jag och kækar frullebulle, på menyn idag:
Toast & oboy
jummy!
jag ska ta bussen 08.08 till jobbet. Jag tycker inte om mitt jobb, inte alls faktiskt! men det ær bara att bita ihop. Undrar nær och om man får løn ens...

Nu ska jag borsta gaddarna, det ær lite så vi jobbar hær i anton......so long

(Lallos citat i huvudet hela morgonen)

Kommentarer
Postat av: mammamica

Nu är det nära 11 dagar det går ruggigt fort ska du se.Pappa, Johan och jag ska till Knutstorp idag och önska god jul, ingen gran i år eftersom vi inte är hemma. Efter det far vi till G-löv och lämnar in en liten påse till Tinas Österrike-express..."Nyfnikna va"...;)

2009-12-20 @ 11:33:11
Postat av: märta

skulle inte du få brtalt i mat eller hur det var?

puss puss!

2009-12-20 @ 11:38:00
Postat av: Helena

Hej Cajsa,

nu är det lillejulaftonskväll. Du är nere i mysiga s.t Anton, och vi sitter och tittar ut över ett allt svartare landskap. All snö som föll innan håller på att smälta. Du har det bättre där du är. vinter och snö.

Ha en riktigt GOD JUL!

Massor av kramar från Helena, Jalle, Cattis och Molly

2009-12-23 @ 21:52:09
Postat av: ica

vad ar det for jobb du har snuttegull? saknar dig snyggbum! pusse

2010-01-09 @ 15:37:13
URL: http://resdagboken.se bla bla bla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback