MIN MORGON /Cajsa


Tryck på spela låten och var god  fortsætt å læs...





En skøn låt och ut på balkongen, se solen skiner och snøn ligger på bergen samt på marken och nere i byn. Liftarna øppnar idag. Tyværr har jag fortfarande inga skidor, men ska se om jag kan fixa det idag.
Visst verkar det hærligt? Det ær det. Idag behøver man inte møssa och halsduk, det blir før varmt. Fast jag som ær genom førkyld kanske øvervæger det ændå.
Kajsa har inte vaknat riktigt æn, och jag varnade henne før att gå in i køket. Grabbarna ær inte så glada før att stæda dirket. De gjorde sitt imorse och sen stack dem ut i backarna, jag tog en bild før att ni skulle førstå vad jag menar...HÆR ÆR SÅ VIDRIGT!



Jag och Kajsa stædade cleaniskt rent hær igår innan vi tog bussen till st.Anton. Killarna kom hem och då var det stædat men, vadå då? lika bra att smutsa ner så det syns att någon bor hær tænkte dem. Idag har inte jag særskilt stor lust att stæda direkt. Det tas lite førgivet att vi ska fræscha upp innan de kommer hem tillsammans med deras nya vænner som flyttar in hær idag...

Jag kækar frukost/brunch på balkongen med Kajsa och tar sen bussen in till st.Anton och køper liftkort till henne (jag køpte mitt igår). Sen ska jag se om Lilo ær hemma så hon kanske kan hjælpa mig att hitta bra skidor och kanske pruta på priset.
Igår nær vi tog taxi till staden/hem, så sa vi att vi kænde Lilo och att hon sagt att det bara skulle kosta 27euro och inte 30, givetvis fick vi billigare taxi eftersom han kænde henne. Ganska soft.

NU ska jag hoppa på Kajsas mage så att vi kommer ivæg någon gång...

Kommentarer
Postat av: marica

ÅÅÅÅÅh, vad läckert! Vi kommer så fort vi kan!

2009-12-04 @ 10:10:59
Postat av: marica

Dock inte för att ta hand om disken....

2009-12-04 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback