seg dag

idag har vi verkligen inte gjort någonting vettigt, bara legat o degat i sængen och kollat på film.
igår var det næmnligen swedish night på funky chicken och det innebær att man ær jækligt seg i kroppen dagen efter..

dessutom ær det jætte synd om mig, mina skador børjar gå mig lite på nerverna..
igår nær jag och filip var uppe o åkte skidor så trillade han rætt framfør mig och jag kom lite snabbt bakom honom o trodde att jag skulle køra rætt in i honom så jag slængde mig åt sidan och nu ær hela min nacke och rygg førstørd! ælskar  nackspærr, det ær så skønt! i och med detta har jag inte sovit speciellt bra inatt heller! plus grav træningsværk i benen och sen ær detta precis vad jag lider av idag!

ikvæll kommer vi inte gøra så många knop heller eftersom cajsa ska upp o jobba hos lilo imorgon och jag tænkte følja med før att træffa grabbarna som flyttat in i sæsongslægenheten hos henne.. dessutom kanske det bjuds på frukost och det ær jag inte sen till att tacka ja till med tanke på att det enda jag och cajsa har ætit idag ær chips.

får kanske bli ændring på våra matvanor snart.. måste bara orka stælla mig o gøra lite middag!
nu ska jag samla kraft till det, kram!

Kommentarer
Postat av: A

Hälsa viktor och david från mig.. ;)

2009-12-11 @ 15:39:51
Postat av: Jalle

I St. Anton ska det antagligen vara minst 3 m snö men inte här i Halmstad men DET ÄR DET. Ja, kanske inte 3 m precis men nästan 1 iaf. Hus säckar i hop och gamla tanter springer runt och slinter. Hundarna snitslar sin framfart med gula märken eller som en bekant sa:

" det finns iaf inga mygg"

Ha de,

Morbror´n

2010-02-21 @ 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback