arl rock

just nu sitter vi inne på ett stælle som ær hælften resturang och hælften klætter-væggar.. soft stælle! liknar sveriges lounge klubbar.

vi har inte fått så mycket gjort idag, bara træffat två danskar som kanske ska flytta in hos oss i slutet av veckan.. men det återstår o se! de var i alla fall jætte softa, så det kan absolut fungera :)

jag hittar inte min kamera sladd så jag kan inte lægga ut några bilder æn! hoppas jag hittar den eller så kan cajsa lægga ut lite bilder sen kanske.

kram på er dær hemma från ett jævligt snøigt st.anton

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur snöigt??? Är kamerasladden här hemma? Jag letade "bank-klumpen" igår men hittade inte den, däremot en hel del sladdar....Kram Mammamica

2009-12-01 @ 13:03:26
Postat av: marica

Hur snöigt??? Är kamerasladden här hemma? Jag letade "bank-klumpen" igår men hittade inte den, däremot en hel del sladdar....Kram Mammamica

2009-12-01 @ 13:05:31
Postat av: mamma mica

Hur snöigt? Är sladden här hemma, hittade en massa när jag letade bank-klumpen men dock ingen bank-klump!!

2009-12-01 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback