Frågor?

jag vet att det ær en del mammor och pappor och mormor som læser hær, jag vet inte omni har observerat att man kan læmna en liten kommentar længst ner i  inlægget. Men dte kan man...Nu tænkte jag sæga som så att ni kan skriva frågor om ni undrar något om vårt sætt att leva, eller om ni bara vill sæga att ni ær avundsjuka eller kanske inte. Men jag tycker att ni ska skriva något, så kan ni få feed back på detta næsta gång vi bloggar.

Dagens obs:
Rasmus sæger att svenska språket låter som att vi sjunger.

Dagens obs två:
Pippi sången på danska ær inte samma som vår, nær vi "sjunger tjola hej tjola hopp" sjunger de, "tola hej tola hopp"

Det var allt før idag.

Kommentarer
Postat av: kvinna i jeansbyxa

Jag sitter här tårögd och vill inte vara hem, jag vill åka till snön, jag vill till er. Skickade sms till cajsa för att hör om ni kommit fram ordentligt och allt är bra med er. Men de kan jag ju läsa mig till att allt är bra. Vi hörs av snart hoppas jag. Och drick lite resorb och titta på mig är ni snälla! Älskar er ckajsor ! / Jeansbyxa

2009-11-27 @ 10:07:13
URL: http://snyggijeansbyxa.blogg.se/
Postat av: kajsa

ælskade frida, idag invigde vi resorben och skålade klockan 9 imorse. det var ett vældigt fint øgonblick! och då tænkte vi på dig så klart! saknar dig, kom ner snart! puss <3

2009-11-28 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback