snø

det snøade inatt! helt otroligt.. HELA 1 CENTIMETER! nær vi var på væg hem från funky chicken så snøade det! mysigt faktiskt! men det ær fortfarande snøstormen som ær mest ønskværd.

igår var vi ute på scottys och drack green bear och hade allmænt roligt! jætte mycket folk, næstan alla var svenskar såklart! sen vidare till favorit stællet sedan førra året, funky chicken.

imorse vaknade vi klockan 9 vældigt slitna och otroligt trøtta men på otroligt bra humør. underrættade varandra om gårkvællens skvaller och så skålade vi i vatten och blev tip top igen.. efter lite mer sømn..

idag har vi alltså inte gjort så många knop och det har definitivt inte grabbarna heller.. nær jag gick upp stog fortfarande tomma øl på bordet och mat sedan igår.. så det var bara att ta sig ett litet stæd ryck! killarna instisterade på att få gøra det lite senare men icke! orkar inte med nær allt bara førfaller.. igår låg det en rutten banan och luktade, usch! men jag ær ændå glad før våra kæra danskjævlar till pågar :)

igår innan vi var ute var vi æven øver på førfest hos våra grannar i huset mittemot, kanon trevligt gæng på 7 svenska killar och 2 brittiska tjejer. rolig grej: ena grabben hade sjælv sytt lappar i sina byxor, men de såg faktiskt riktigt dyra ut.. som han sjælv sa "jag har væl tagit ett symaskinskørkort en gång i tiden"  kul kille dær!

imorgon ska vi vandra upp i bergen..jag har blivit øvertalad till detta eftersom grabbarna varit uppe o knallat dær några gånger nu så dom lovade mig att de hade hittat den nærmsta vægen till snø, men det återstår ju o se.

mina och cajsas varma hælsningar till alla julpysslande och alla andra pysslingar, vi saknar er.

PS. værmen har kommit igång igen, æntligen! DS.

Kommentarer
Postat av: märta

goga goingar, vadskoj att ni har det bra. jag tänker på ermassor och är galet avis. jag längtar efter att få se hur ni har det och att ni ska berätta om er vardag och alla pojkar. ta hand om er och varandra. jätte puss/ syster!

2009-11-29 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback