dålig uppdatering vah?!

Cajsa här
Tja tja, jag vet det har varit kass uppdatering. Vi har ganska så fullt upp hela tiden men nu när Ulrica skriver en klagokommo så är det väll lika bra att lägga upp lite ny text.

St.Anton är fint nu, solen skiner för det mesta hela tiden och man åker skidor i bara tröja. Tyvärr är jag ganska så lat och tycker annat är viktigare än att gå på liftöppning. De flesta vännerna har åkt hem nu, men några finns kvar så man kan fortfarande festa, hehe.

Vi har slutat vårt jobb nu både jag och Kajsa så vi är ganska glada och det känns som om vi är på semster igen. På Måndag blir det ännu mer semester då vi tänkte göra en liten tågluffning i Italien. Vi börjar med Verona, åker vidare till Venedig och senare till Florens och så avslutar vi i Pisa. Ska bli ganska ball faktiskt.

Jag kan inte komma på något roligt att berätta eftersom vi har gjort ganska mycket sen förra inlägget. Innsbruck var vi i för inte så längesen, det var ganska trevligt. KAjsa ville köpa en klocka  (det var mycket man ville köpa) men jag tog henne i "nackaskinnet" och sa: du hade inte tänkt shoppa i Italien ellooooooor?...Klart hon hade, så hon struntade i klockan. Men Josse köpte den istället. haha, kompis.

Jag har tappat min mobil i backen igår så nu är jag okontaktbar ett tag. Mitt svenska nummer lever fortfarande men det finns ingen telefon till den. Men det löser sig när jag kommer hem.

nu ska jag och Kajsa gå på staden!

inte powder men out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback