fest å hemresa

Så var även vår tid här, ikväll är vår sista kväll och imorgonbitti så lämnar vi st.Anton. Det ska bli ganska skönt att komma hem, liftarna stänger imorgon, vännerna har åkt och syster har en valp där hemma.
Igår var vi ute och åkte skidor "der weisse ring" det var faktiskt ganska bra åkning, jag trillade såklart på min handled och gnällde en skvätt. Men nu är jag glad igen. jag kan bjuda på några bilder från igår när vi var på äventyr.







das war alles, danke schön!

Ikväll är det först och främst käk på schemat, Tina och Ronny är här och då får man riktig mat. De var chockerade över hur snabbt jag åt upp lunchen idag. "Har du inte ätit på 5månader eller?".
Nej, men jag är glad ändå..Senare var det utgång, Josh hade sin sistaste sista utgång och han köpte drinkar till oss alla. Kvällen var farlig men vi lever idag. Eller Josh var väll lite halv död men snackar lika mycket för det. Men nu är det lilla aset på G hem till Manchester igen. sorgligt...

Hoppsan sa nu vart det krubb !!! tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback