Rubriken suger

Så sitter man här och har varit upp sen klockan sju. Stressade lite och trodde jag skulle vara sist ut, men NEJ!
Igår köpte jag mina skidor+pjäxor+stavar till ett sjuktbra pris, efter det vi halv tre tiden så åkte vi lite skidor. Jag hade tvingat upp alla i backen och var ganska nöjd med det, även fast åkningen kanske inte var den bästa. Ungefär 3decimeter med slask som man sjönk ner i och bromsade farten.
Sen blev det FangHouse för hela den slanten ja, Hasse bjöd oss på husets vin (jägermeister) och så köpte vi en Öl. Jag ville ha en liten, men det var inget tal om den saken på FangHouse har de bara stora öl.
Sen gick jag hem och la mig, kollade tv och chillade. Jag vilade upp mig för idag, vi ska åka vitaringen för jag och Kajsa har inte gjort det ännu. Det var som så att alla var pepp på liftöppning och innan dess skulle vi till affären och köpa picknick. MEN som vanligt är det bara jag som är morgonpigg nog. Var uppe sju, nu är klockan nio, vi skulle egentligen gå vid åtta. ÅTER IGEN missar vi liftöpnning..Igår konstaterade jag att jag bara har haft EN hel skiddag denna säsongen och varit på liftöppning 3gånger. Känns lite sisådär tycker jag.
Idag är sista skiddagen och snart är vi HEMMA :D:D:D:D

Här är lite bilder från Pisa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback