skåda Italien

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag och Kajsa har givetvis haft det mycket bra i Italien. Aldrig har några 20åringar någonsin varit så kulturella före fest som vi var denna vecka. Vi har varit på cirkus 10 museeum (minst) och vi har sett det mesta utan att veta riktigt vad det var vi kollade på alltid.
Tänkte lägga upp några bilder och sedan se fram emot 1000frågor när jag kommer hem...






Lycka i kärlek till Ckajsorna?!






JAPP VI GJORDE DET MAN INTE FICK!!!!--->




Oj oj, bilderna från Pisa vill inte fungera. Tradigt. tar det en annan dag. HEJ SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: mammamica

söta kcajsor i italien!!!! vi längtar sjuuukt mycket efter er och ser fram emot söndag...sönnatt?!

när ni kommer. puss&kram på er, mammamica o co

2010-04-21 @ 20:50:10
Postat av: Cajsa

MAMMA saknar dig också! Kommer snart him mossan..Sover nog hos Kajsa och kommer hem på måndagen istället, hoppas för allt i världen du är ledig?! PUSSoKRAM

2010-04-22 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback