Dompa...Det heter inte "stureplan" det heter "hemmaplan"

Cajsa säger:
Hallå bloggen!!!
Jag har blivit frisk igen, förkyld och konstant trött bara. Just nu sitter Donka och säger "somna inte, somna inte, somna inte" till mig, hon tycker att jag alltid sover.
Sen sist har jag fyllt 20, mange lycke till meg, tack till alla som skickat hälsningar och presenter och pengar och godis och allt! Jag ska försöka skicka iväg ett "st.anton am arlberg" kort till er med en gullig liten hälsning på. FÖR DET ÄR NI VÄRDA.
Nå?!, vad gjorde jag på min födelsedag? Jag vaknade av att min mobil ringde, ensam vaken sjöng jag lite för mig själv innan Kajsa vaknade och sjöng. Sen gick jag till jubbet och jobbade som vanligt, efter jobbet bjöd jobbet på skumpa. Så åkte jag him och duschade och lite si sådär, Alex (en ny svensk kille som flyttade in hos oss för någon vecka sen) var hemma så vi drack några öl tillsammans. Sen gick vi till TraubenKeller (en mycket beträfflig resturang) och skulle möta upp massvis av människor som vi käkade med. Vi var ett gäng på 15pers, jag fick presenter och blev bjuden på maten.
Presenterna:
Skumpa
Barbie
Sked
Sprit
Vin
kaka
blommor
pengar

Efter resturang b-söket gick vi på fest, helt och hållet skapad för min skull!! Gusch vad roligt det är att få uppmärksamhet. Ska jag gissa på antal personer sådär cirkus tror jag vi var en 45pers som firade mig, eller som hade min födelsedag som en ursäkt för att få förtära alkohol. Fetsen var mycket lyckad och tog slut vid halv tre någon gång. En mycket fin kväll, tack till alla som var inblandade och som läser min/vår (mest min) blogg.
På lördagen sov jag till fem på kvällen, slapp jobba och hade det allmänt gött. Pratade i tele med min familj och si å så.

Alex som flyttat in, det är min och Kajsas nya favorit. Han är en mycket trevlig prick som är kul att snacka med, han har många bra tips på det mesta och delar gärna med sig av sin humor. Killen är stockholmare och är LITE fina och LITE bättre än alla andra :)

Donkas lära Cajsa tyska, keep on:
Donka säger: scheiss dreck
Cajsa säger: va?!
Donka säger: bajs streck!

Dagens visa ord:
Donka säger: "tänk inte så mycket, man måste vara possitiv!"
sammanhanget: Donka snodde en cocacola och jag säger "BUSE, men Lilo kommer snart hem bara så du vet...."

Dagens "just det":
Just det, jag glömde nästan....Jag har lärt mig pjäxdansen!!!! Det är så jävla viktigt! det är dansen att dansa på afterski, då är man inget annat än topnotch!

 NINA DONKA OCH CAJSA på bild



 Det är inte konstigt...

 Arbetsteamet, det är så vi gör det bäst.
"Det är så kontsigt med oss, vi kan ALLTING"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback