"-Har ni rakat era stortår någon gång?.....Jag gjorde det idag"

Nu kände jag för att blogga igen det har trots allt hänt en del sen sist, rodelrace på rodel, deathrace på skidor och en sjuk trevlig utgång.
I tisdags så var vi och åkte rodel med grabbarna på parseierblick och några andra vänner från Pettneu. För er som inte är med på noterna så är rodel race en kälke i en backe med sjukt skarpa svängar, sen tävlar man med de bästa. Så vinner man...Riktigt roligt och jobbigt, många muskler används under ett race. Men man skrattar aldrig så mycket i livet som under ett race.

Onsdagen så var det en galet bra utgång, vi tog ett kärleksfullt och fint adjö till våra kära vänner Fredrik och Niklas som åkte hem på tordagen. Det var mycket tårar överallt. Ritkigt trevligt må jag säga.

Deathrace på skidor, det var igår. Ett helt gäng svenskar samlades upp på schindler och skulle racea ner till krazykangeroo, den som för beställde en öl på KK vann. Livsfarligt eftersom det nästan bara var puckel hela vägen ner. Själv hade jag övervägt att sätta på mig en hjälm, dock så kasar den också ner i ögonen. Så gärna inte. Väl sammlade i backen upp på schindler (världens finaste utsikt) så beslöt jag och Kajsa oss för att inte delta i racet, vi tänkte att vi offrar oss att istället plocka skidor, armar, ben och stavar. Men det var ingen som trillade så pass mycket ändå så störtracade de ner utan att svänga en enda gång. GALET! En rutinerad landslagslirare i squash vann. EFter det var det en mycket härlig afterski ett stort gäng, X-antal krossade glas. Man kunde inte se golvet för allt glas som låg under borden där vi satt. Då överdriver jag ikke! pojkar pojkar..

Idag FREDAG, har jag och kajsa jobbat, vi har åkt skidor och sovit (eller jag) nu sitter jag på förfest hos grabbarna på paseierblick, surprise surprise! Här är mycket mycket peeeeps. Jag bloggar för pojkarnas skull, de älskar vår blogg (okej de gjorde...ett inlägg...men ändå) därför citrerar jag så fint  Jonas (före detta cochen på SUMO) i rubriken. Roliga gubbar, de är ikke kloga!

Bratbummarna som vi är tack för oss, ut och in hej då!


en bild på randoms från funkychicken, dit ska nog alla ikväll när jag och kajsa tar sovbussen hem...eellleeer?!


svar på tal
Mamma: hotmail ska jag kolla nu
Anton: bilder ska vi jobba på
Märta: Överväg och åk ner igen då? ta med dig mannen?!
Tina: BEA skulle sitta störtskönt i kistan!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter som ni har haft det bra sen jag försvann!! Saknar bratbummarna som bara den :) Party hard girls!!

2010-01-16 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback