"guys i want to share something with you... PRUTT"

äntligen sitter kajsa vid datorn och skriver, det var ett tag sedan! men efter mycket påtryckningar ifrån cajsas sida och en del andra håll för den delen, får jag väl offra mig och skriva några små fina rader (med betoning på små och mindre betoning på fina).

cajsa och jag har legat ganska mycket på latsidan när det gäller fest och afterski denna veckan, vi har mest sussat kudde och jobbat, äkta svärfars drömmar har vi varit minsan! men ikväll ska det bli andra bullar då vi har bestämt oss för att ta nya tag i st.antons uteliv! i afton ska det därför inte bli dom gamla sedvanliga barställena utan istället har vi bestämt oss för att stämma upp till sång på bobo's kareoke kväll. det var egentligen bestämt att detta skulle skett redan förra måndagen, då jag hade slagit vad en öl med alpresor-emil om att jag skulle ställa upp i duett med honom. dum som jag var hade jag glömt bort att han hade gått sång-gymnasium i 3 år, och när jag väl hade fått min hjärna att fungera igen så var det försent! kanske kan bli en och annan film från detta spektakel ikväll? hmm.. ska överväga detta!

kan även upplysa hemlandet om att jag varit skadefri ett längre tag nu (peppa peppa ta i trä) men för cajsa går det sämre.. snart är hennes ben genom blåa till färgen! pjäxdansen på kk's bord har absolut gjort sitt o resulterat i det sjukaste blåmärket som jag någonsin sett, kan tänkas att jag lägger upp en liten bild på det när jag fått tag i min kamerasladd.

kan även våga mig på att lova lite bilder från starten på dödsracet och lite efter-skidor party!

AH, kom på att jag hade min sladd här på parseierblick! bildblogg kommer så fort jag sprungit ner o hittat sladd-fan!


Kommentarer
Postat av: mammamica

goa bilder! ta det piano ikväll!

2010-01-18 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback