hemtrevligt, arbetskraft, alkohol konsumering.

Att vara en skibum ær intee alltid så lætt. Just nu har jag ganska mycket hemlængtan æven fast min familj ær hær, men jag kommer bita ihop. Jobbet suger och att det aldrig ær stædat suger. Vi klagade nær vi bara bodde med sigurd o rasmus, men nu ønskar jag att vi fortfarande bara gjorde det. Eller egentligen inte men damn vad hær ser ut 24 slash 7.
Nær jag inte æter ute med familjen levnar jag mig på toast. Toastjærn ær en underbar uppfinning, hur skulle annars skibums øverleva?
Jag har inte så mycket å berætta. Att vara en skibumn ær faktiskt riktigt trevligt, man træffar massvis av mænniskor och har mycket kul ihop.
Kajsa familj har åkt hem, min familj ær hær klart att det ær roligt att få se dom igen. Igår åkte vi skidor tillsammans, det var den bæsta skiddagen jag har haft sen jag kom hit. Åkte från øppning till tvåtiden, sen satte vi oss på afterski, sen hem och duscha før att sedan ut och æta. Sen var det fest och en førbannat bra utgång.

Vad ska jag skriva? vet inte.
Men jag uppdaterar denna super sega uppdatering før att ni iaf ska veta att vi lever.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback