Torsdag (obs! behöver inget pepp-talk)

Cajsa gör comeback.
Jag jobbar jättemycket nu tycker jag, men jag var ledig i tisdags. Så i måndags var det utgång, har hittat några nya stockholmsvänner som vi var på förfest hos. De där stockholmarna är överallt här i st.anton. Men Skåningar och Göteborgare finns också. Vår måndag började med att vi gick över till våra grannar med två öl inpackade till en av engelsktjejerna, hon fyller nämligen år idag (torsdag) men åkte hem igår. Tråkigt nog stack båda hem eftersom den ena tösen krossade både arm och ben när hon åkte pulka på fyllan. Så dumt. Hopefully kommer de tillbaka om en månad dock, hoppasd det för de är trevliga tjejer utamn hämningar.
Sedan fick vi skjuts till st.Anton och våra homeboys på parseierblick. Där satt vi ett tag innan vi tog taxi till de nya vännerna. Så drog vi till st.anton stad efter en stund och så var vi där....alldels för länge. Kom hem mycket sent. SÅ på tisdagen missade vi en bra skiddag, men vi satt på balkongen och käkade och myste i varmen tills Kajsa skulle börja jobba.
Onsdagen (igår) så åkte vi skidor och kollade på Nina (Lilos dotter) när hon flög över bergen i en "fallskärm". JAG VILL OCKSÅ gör det, men det kostade för mycket för mig som bummare. Japp inte ens en bratbummare vill lägga dem pengarna, men man kan ju önska sig i födelsedagspresent? 135euro kostade det att flyga en runda över bergen...Sen efter en fin och varm skiddag+afterskii gick jag och Kajsa och käkade i Pettan på grillburger (vår kyl är tom, väntar på att Lilo ska ge oss mat igen) Min lön blir bara mindre och mindre, förstår inte vad som händer...Men jobbar gör jag som bara den?! hrm, ovärt. men men. Senare gick vi hem, bråkade lite med äckel-Rasmus som vi dock älskar ändå. Men så pallade vi inte trycket efter att kajsa fått en knäpp på nosen och jag öronproblem av allt smaskande, så kajsa gick ut och festade med grabbsen och Cajsa somnade i sängen (eftersom jag skulle jubba). Har sovit riktigt dåligt inatt, som grädde på moset väckte Kajsa mig när hon kom hem (03.41) "KAJSA JAG MÅSTE BERÄTTA DETTA, du kommer inte tro det är sant"..och sen...."förlåt att jag väckte dig men jag kunde inte låta bli".
SÅÅÅ idag har jag jobbat, och så kom engelskmän som bor på hotellet och frågar om det är OKEJ att få frukost klockan sju imorgonbitti, då kollar Lilo på mig och säger "Ja, Cajsa då vet du vad du måste göra..."
-Ta den tidiga bussen?! 07.06????
Förstår ni att jag ska göra detta nu i tre dagar i rad?! Får knappt pengar i lön och kan nästan inte umgås med mina vänner (som är nattugglor). Det suger lite kan jag tycka. Men jag måååste ju!
Imorgon ska jag åka skidor där med basta!!

Roligt igår:
Cajsa frågar Donka när vi sitter och kollar på Nina:
- Donka, hur säger man "vad roligt" på tyska?
Donka svarar:
-Scheisse machen!


haha den där ungen är inte klok, hon får INTE lära mig tyska. Därför kommer jag heller inte kunna lära mig tyska. Precis! det är Donkas fel.

 här har vi ett gäng som vi umgås med en del nuförtiden. Pettneubor och Parseierblicksbor. från vänster: Cajsa Elias Ullis Becca Niklas Kajsa Olle Ante Fredde Dave.


Kommentarer
Postat av: märta

du får nog ta och läsa igenom dina blogginlägg innan du uppdaterar damen, förstod inte din svenska där i början:P kyylit att ni lagt upp bilder. FLER! va var det Kajsa kom hem och berättade efter en utekväll?:O och du, du är jäkligt snygg cajsen. puss

2010-01-22 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback