Inläggad

Vi inleder bloggen med en liten gåta
vad är det som är grönt, vitt och gult och hoppar i granar?
svar: ANTE!



Igår var jag och Kajsa med våra älskade parseierblick-pojkar på äventyr. Vi åkte upp på Kapall och under pisten (där det var vindstilla) så hade vi en liten kaklunch där, Ckajsa bjuder! Just när man satt där i fin fint väder, vindstilla med wonderfulla människor och kollade ut över bergen så ville man verkligen inte vara på någon annan plats i hela världen.
Sen skulle Kajjan jobba så då fick vi dra, jag + männen drog ett åk till sen hem. Så kom Alex och så drog vi hem till Pettan. Jag tänkte att vi skulle spela biljard senare på kwellskwisten men det var ingen som ville, åter igen blir jag dissad. Jag kommar aldrig få chansen att bli pro på biljard...

Idag har jag jobbat, har varit rellativt chill. Sen lunch på sonnegg med Kajsa och nu lanar vi på Parseierblick med böcklingarna och Filip. Kajsas pappskalle kommer idag med fru och Sophie men det visste ni redan.
Ikväll är det tydligen fotbollsförfest SEN kareoke på bobo's. Imorgon är miss.C ledig och det är jag ganska nöjd med.

Kajsa och jag ska nog till Venedig en liten sväng om två veckor. Lilo tyckte att vi skulle dra iväg och se lite sevärdigheter innan vi åker hem. Så nu har hon kollat upp tågtider och priser för fyra dagar. Det kan nog bli ball, om pengarna räcker...


Jag på ovanligt bra humör i backarna

Min födelsedagsfest på HausHans

Afterski på Krazy Kangeroo (för ett bra tag sen)

HÄR har vi våra normänn som bodde hos oss ett tag.  Jag saknar dem. 
på bild: ALEX(vår roommate), Christoffer(dansk), Ålex(norsk), Gustav(skibummare), Mattias(stureplansstekare) och Didrik(norsk)

JUST DET, har jag sagt att jag faktiskt visst tycker om våra danskar. De tog inte skämtet så offentligt vill jag säga att jag kommer sakna varenda dansk som vi bor med. Det kommer bli mycket tomt att lämna dem och jag hoppas att vi kommer träffas i framtiden om man besöker det dansktalande landet någon gång...


Ante, Cajsa och Kajsa. Dagen jag "bröt min handled" men ball var man...


Favvo jossan och favvo jonas och skantz och Erika finns med på denna bilden.

NU måste jag uppdatera.
Vi har precis beställt 19 cheesburgare av kajjans pappa direkt från Imst, det kommer kittla störtskönt i kistan.

 CKAJSA<3

Powder and out

Kommentarer
Postat av: David aka Captain Awesome

FÖÖÖRST! TJINJAR 3 CHEEZIZARBURGARE

2010-03-15 @ 14:36:53
URL: http://blog.freeride.se/stantonbloggen/
Postat av: mammamica

Puss i Påsk! Kvastvarning är utfärdad över hela mellaneuropa! Ses sssnaaaart! Kramis från mamsen

2010-04-01 @ 08:39:47
Postat av: Ica

hmm, ganska kass uppdatering måste jag säg.. men jag hoppas på en power point-redovisning över hela er resa när du kommer hem ;D PUSS PÅ DIG KUSIN

2010-04-05 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback