Jag äro en sjuk skidåkare

Senaste dagarna har jag åkt massa skidor...iaf ett åk varje dag denna veckan.
Det har varit galet fint väder så det har blivit att man bara kör ett eller två åk sen sitter man på Rendl. Igår åkte jag med Baltzar och killarna på Parseierblick, det blev Rendl på "sts resturang" där byggde jag och Dave varsin toalett i snön som Alex senare kom och invigde. Vilken kille! Hans syster fyllde år igår och eftersom jag och Kajsa har varit ganska duktiga på att festa denna veckan så beslöt vi oss för att somna klockan 16.30 igår. Vi sov för natten men det gjorde INTE Alex. Han kom in och väckte oss både en och två gånger, lagom "po de" så kallat.
(Nu kom han hit så vi ska åka hem om 15minuter...känner mig stressad = inget långt inlägg)

Ikväll vett i tusan vad som händer, kanske en billjardkväll? eller så käkar jag och somnar som stocken.

Imorgon är det Måndag och då kommer Kajjans pappa och Annica+Sophie, sen är det ju KAREOKEkväll på BOBO's mycket viktig dag med andra ord. Just det, sen ska det ju dumpa....

PEACE. Cajsa

Obs, eftersom jag är så dålig på att blogga och lägga ut bilder OCH eftersom Kajsa är ännu sämre så finns det lite andra st.anton bloggar nu kan checka :

sanktanton.blogg.se (det är Ullis som vi bor med)
snoflingor89.blogspot.com (det är mina fantastiska tjejer på Dilara)
freeride.se/blog/stantonbloggen (det är de snygga Parseierblick killarna)
iaminstantonbiatch.blogspot.se (det är balla Lallo)
puderoluder.blogg.se (det är Elias, Ullis man)

VARSÅGODA ha en ball lässtund (eller kolla på bilderstund)

Kommentarer
Postat av: mammamica

hälsa kajsas pappa och annika och ta en sväng för oss oxå.

puss ma o co

2010-03-15 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback