skulle bli en fotoblogg

.................Det funkade inte lägga upp fler bilder, tusan också. Vi tog oss tid att mecka så svek anslutningen oss (eller er) dumt och orättvist.

Hur som haver här har ni en gnutta av mååååååånga bilder. Lovar jag ska jobba på det!

Denna veckan har inte varit märkvärdig alls, vi har mest jobbat, chillat och kanske festat två gånger "bara". Lite har vi åkt ändå men vädret har varit kisskasst, massa snöstormar i bergen och pister avstängda(ljug?!). Jag, Baltzar och Fellan gav oss ut i tisdags och försökte njuta av lite skidåkning men det var mest kallt och snöigt. Onsdag åkte vi lite skida, torsdag kanske inte skida, fredag ändå skida och lördag absolut inte skida, idag skida...
Ikväll skulle vi ha spelat billjard på Trauben men det sket sig för nu är det inte så många som vill/kunde vara med. Bara jag och Kajsa och hur hade det sett ut? vi kan inte ens spela. Istället blir det en myskväll med killarna på Parseierblick. Kajsa, Dave, Fellan och Chriss är och handlar mat nu för Kajsa ska nämligen laga min mammas thaigryta till oss ikväll. Beträffligt ska det bli.
Vi har även åkt skidor idag, killarna pumpade puder och jag o Kajsa + Donka har åkt Rendelhpist, där är det finaste! Sen blev det en öl på FANG HOUSE.

Jag har hemlängtan, men vill ändå inte hem. Eller handen på hjärtat är det vännerna "familjen" man inte vill lämna. Tur att de flesta bor i närheten.

Det får vara allt för idag jag är megatrött och har ont i hela kroppen tror bloggen kommer gå över till en klagoblogg annars, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback